Buurtbemiddeling ook in de zomer zijn we er voor u !

22405b0a6ee535c0475b8fc28d9e7f853ac85d48

Als bewoner wilt u uiteraard lekker genieten van een mooie en rustige zomer. Lekker relaxen door op een zonnige dag in uw tuin of balkon te zitten. Daar kunt u geen burenruzie of gedoe met de buren bij gebruiken. Blijf dus niet hangen in een conflict of laat een een irritatie niet opstapelen. Trek op tijd aan de bel, voordat de druppel komt die de emmer doet overlopen.

Bel of mail ons en leg uw situatie aan ons voor. Wij kijken of uw situatie te bemiddelen is. We hebben al vele buren geholpen die zich wilden inzetten voor een oplossing… daar waar sommigen er in eerste instantie niet zo veel heil in zagen en er uiteindelijk toch met elkaar goed uitkwamen.  Dat kan ook voor u gelden, dus wie niet waagt die niet wint!

In de zomer zijn we volop bereikbaar. U kunt ons op maandag t/m vrijdag bellen via 033 – 469 24 20, tussen 09.00 – 13.00 uur en u kunt ons mailen via  buurtbemiddeling@soest.nl

Het spreekuur in het gemeentehuis is een groot deel van de zomer open namelijk op 2, 9 en 16 juli en 13 en 27 augustus. Het spreekuur is dus gesloten op 23 & 30 juli en 6 & 20 augustus. Ook op deze dagen geldt dat u ons kunt bellen, mailen of via de site www.buurtbemiddelingsoest.nl kunt bereiken.

« (Vorige bericht)
(Volgende bericht) »