Uw woonomgeving

Hier een paar ditjes en datjes voor een prettige woonomgeving.

* Amnestylaan is een zone, ook voor ons. Dank u!

* Haal uw bruine, groene of blauwe bak na dat het geleegd is naar binnen, je zal zien dat het een heel ander gezicht is in de straat.

* Dubbel parkeren is verboden bij wet! en erg gevaarlijk voor de verkeersveiligheid. Ook een brandweerauto moet door onze straat kunnen rijden. Het zal voor u zijn…!

* Er is plek voor 1 parkeerplek per huis, in de vakken voor de deur. Een tweede auto moet dus aan de zijkant, een straat verder, of de stoep.
Er zijn bewoners met 2, soms 3 auto’s voor de deur, waardoor anderen in de problemen komen. Dus probeer rekening met elkaar te houden.

* Al jaren hebben we op de Amnestylaan last van hangjongeren, spreek deze aan als u denkt dat het uit de hand loopt, jongeren kunnen best luisteren.

* Honden poep, jaja met zoveel groen waar ze het kunnen doen en dan toch poep aan je schoen. Baasjes een ongelukje kan maar ruim het dan wel op.

1 Reactie  op  Uw woonomgeving

1. Pim Hoekzema schreef:

Ook hier heb ik een puntje … er is plek voor 1 parkeerplek per huis, in de vakken voor de deur. Een tweede auto moet dus aan de zijkant, een straat verder, of de stoep. De “linkerkant” houdt zich hier heel netjes aan, de “rechterkant” niet. Daar zijn bewoners met 2, soms 3 auto’s voor de deur, waardoor anderen in de problemen komen. Misschien is hier een oplossing voor te vinden?